طارمی پشت پرده محرومیت پرسپولیس را فاش کرد

آمار مطالب

کل مطالب : 777
کل نظرات : 15

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 592
باردید دیروز : 146
بازدید هفته : 846
بازدید ماه : 846
بازدید سال : 2386
بازدید کلی : 37138

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شناخت دشمن و آدرس shenakhtdoshman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 592
بازدید دیروز : 146
بازدید هفته : 846
بازدید ماه : 846
بازدید کل : 37138
تعداد مطالب : 777
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 30 دی 1396
نظرات

  طارمی در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد که محرومیت پرسپولیس به دلیل قرارداد او با باشگاه ترکیه ای نبوده است و آنها به جرم نداشتن صداقت در مکاتباتشان با فیفا محروم شده اند.

طارمی معتقد است: تا بحال در این باره حرفی نزدم و توهین های زیادی شنیدم اما واقعیت امر این است که پرسپولیس به خاطر من محروم نشد.

طارمی همچنین یادآور شد: من محروم شدم چون با 2 باشگاه قرارداد بستم و البته خودم می دانستم که محروم می شوم اما به خاطر پرسپولیس برگشتم و پولی که هدایتی داده بود 1 میلیارد تومان بود که برای برگشتن به پرسپولیس این پول را به من داد اما غرامت باشگاه ترکیه ای برای فسخ قراداد 3 میلیون دلار بود و این دو ارتباطی به هم نداشتند.

من دست تک تک هواداران پرسپولیس را می بوسم و همیشه هوادار این تیم هستم و صد در صد روزی به پرسپولیس بر می گردم.

او در مورد جدایی از پرسپولیس گفت: من اگر در انتهای فصل از پرسپولیس جدا می شدم پولی نصیب باشگاه نمی شد و به همین دلیل به الغرافه رفتم که در ابتدا باشگاه هم از این انتقال سود ببرد و خودم هم از این طریق به اروپا راه پیدا کنم.



تعداد بازدید از این مطلب: 26
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست

به وبلاگ شناخت دشمن خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود