آمار مطالب

کل مطالب : 777
کل نظرات : 15

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 156
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 1433
بازدید سال : 2973
بازدید کلی : 37725

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شناخت دشمن و آدرس shenakhtdoshman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 156
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 1433
بازدید کل : 37725
تعداد مطالب : 777
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

آمریکایی‌ها ‌راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی‌ثباتی منطقه دنبال می‌کنند‌

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌و‌گوی تلفنی با خرم دستگیرخان وزیر دفاع جمهوری اسلامی پاکستان با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد مناسبات و همکاری‌های دفاعی دو کشور، سفر اخیر فرمانده ار‌تش پاکستان به تهران و مذاکرات فی‌مابین را نقطه عطفی در این روند دانست.

وی با بیان اینکه شرایط منطقه و امت اسلامی به گونه‌ای است که رایزنی بیشتر میان مقامات دو کشور مهم منطقه و دنیای اسلام را ضروری می‌سازد، افزود: آمریکایی‌ها همواره شکست‌های خود را در نقاط مختلف جهان متوجه دیگران می‌دانند و راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی‌ثباتی منطقه دنبال می‌کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

 شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند  نیروی انتظامی ضمن تشکر از همکاری مردمان خوب کشورمان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان کشورمان در خواست کرد تا مشاهدات خود پیرامون رفتارهای مخرب و اقدامات ضد امنیتی آشوبگران را در قالب عکس و فیلم به آدرس اینترنتی 

   www.aminemardom.com

ارسال کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

انتقاد روسیه از پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت درباره ایران

  شبکه تلویزیونی پرس تی وی دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد وزارت امور خارجه روسیه گفت: پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره ایران «مخرب و ضربه زننده» است. 

روسیه تلاش آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت درباره ایران را مخرب خواند

تعداد بازدید از این مطلب: 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

دایی: بازی مهمی با استقلال خوزستان داریم

  علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان از سری رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: حرف‌های تازه و خیلی مهم با استقلال خوزستان داریم. بازی قبلی را خیلی بد به نفت آبادان باختیم.

دایی ادامه داد: ما به نفت آبادان روی بی‌تجربگی خودمان باختیم اما برای بازی فردا در زمین خودمان بازی خواهیم کرد و نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم. به نظرم استقلال خوزستان برخلاف جایگاهش در جدول تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی هم برخوردار است و می‌دانم فردا بازی سختی خواهیم داشت.اما بچه‌های ما این توانایی را دارند که سه امتیاز بازی را بگیرند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا با سه امتیاز از زمین بیرون می‌آییم.

تعداد بازدید از این مطلب: 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

سه ضلع اغتشاش آمریکا، اسرائیل و عربستان هستند

 ؛حجت الاسلام منتظری،دادستان کل کشور امروز در همایش مطالبات رهبری با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: اغتشاشات کشور پروژه‌ای است که چند سال پیش طراحی شده و طراح اصلی آن مایکل دی آندریای آمریکایی، مسئول سابق مبارزه با تروریسم در سازمان سیاه است که از سه ضلع آمریکا، اسرائیل و عربستان تشکیل شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی آن را آمریکا و هزینه‌اش را عربستان می‌دهد؛ کمپینی با موضوع گرانی و یا بازنشستگان راه انداخته‌اند و در این کمپین سلطنت طلبان و منافقین حضور دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

وزارت اطلاعات: یک تیم مسلح تروریستی که برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد کشور شده بود، منهدم شد

 ، روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از درگیری با یک گروه تروریستی در پیرانشهر و دستگیری اعضای این تیم خبر داد.

اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

به آگاهی ملت شریف ایران می‌رساند یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته سازی و قتل مردم بی‌گناه برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد ایران شده بود در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که حین درگیری با سپر قرار دادن یک خانم روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در جریان این درگیری یک تن از تروریست‌ها کشته و چند تن از آنها نیز زخمی شدند. همچنین تعدادی ادوات شامل پنج قبضه سلاح کلاشینفک و خشاب مربوطه، چهار قبضه نارنجک، لباس نظامی، کوله‌پشتی تجهیزات نظامی و دفترچه یادداشت حاوی رهنمود لازم برای ایجاد ناامنی و اغتشاش کشف و ضبط گردید.

شایان ذکر است پیش از این سه گروه تروریستی در غرب کشور شناسایی و دستگیر شده بودند.»

تعداد بازدید از این مطلب: 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

« سید حسن نصرالله» چقدر حقوق می‌گیرد و به چه چیزهایی علاقه دارد؟

  دبیر کل حزب الله لبنان در گفت و گو با المیادین در برنامه«لعبه الامم» گفت که وی در ماه 1300 دلار حقوق می گیرد و این مبلغ برایش کافی است و هزینه هایش را نیز تأمین می کند.

نصرالله در این گفت و گو به ورزش پرداخت و اعلام کرد که فوتبال را دوست دارد و هر از چند گاهی برخی از مسابقات فوتبال را دنبال می کند.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین به ایمان و باور خود به هنر و موسیقی البته در حد و حدود حلال آن و قدرت آنها برای تأثیرگذاری شان بر مخاطبان اشاره کرد.

نصرالله همچنین عشق و علاقه خود به مطالعه کتاب را نیز فاش کرد ولی گفت که وی از مدتی پیش به دلیل سرگرم بودنش به بررسی و مطالعه گزارش ها درباره اوضاع منطقه در حال حاضر که آن را حساس توصیف کرد، از مطالعه کتاب دور شده است.

منبع: جماران

تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

اعترافات یکی از فریب خوردگان اغتشاشات ۹۶+فیلم

 در این فیلم متهم به خط دهی توسط رسانه های بیگانه اعتراف می کند.رسانه های بیگانه به وسیله تطمیع و ترعیب افراد، اغتشاش گران را به خشونت واغتشاش تشویق می کنند.

این فرد در بخشی از  اعترافاتش از تحریک توسط عوامل بیگانه گفت:

"فقط ما را تهدید می کرد ما ناخواسته آمدیم.دروغ گفت و ما را ترساند که بیاییم در این راه اما خودش الان نیست.  "

اغتشاش گران با موج سواری بر تجمع نه به گرانی مردم از روز شنبه در تلاش بودند امنیت ملی را مختل کنند.آشوب گران به اموال عمومی آسیب رساندند و وقاحتشان تا جایی بود که پرچم کشورمان را آتش زدند.

http://www.yjc.ir/fa/news/6386837  

تعداد بازدید از این مطلب: 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

یعقوبیان» از اسارت گفت و «جهانگیری» از شهیدان مدرسه مفید؛

1199 نفر مسلمان و یک ارمنی!

دویست و هشتاد و هفتمین مراسم شب خاطره

آنجا 1199 نفر مسلمان بودند و فقط من ارمنی بودم. ظرف غذای ما شبیه یک سینی بود که مقداری برنج در آن برای گروه‌های ده نفره می‌ریختند و هر گروه یک ارشد داشت. هیچ قاشق و بشقابی برای ما وجود نداشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 105
برچسب‌ها: خاطره , شب , ارمنی , غذا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آسمان زرد
تاریخ : 15 دی 1396
نظرات

چرا در قرآن حضرت مريم(س) «خواهر هارون» معرفي شده، در حاليكه وي برادري نداشته؟

سوره مريم/ آيه 28:

(«يا أُخْتَ هارُونَ ما كانَ أَبُوكِ امْرَأَ سَوْءٍ وَ ما كانَتْ أُمُّكِ بَغِيًّا»)

آيه 28 سوره مريم(س) زماني را توصيف مي كند كه مريم، عيسي را در آغوش گرفته نزد مردم مي رود و همه از ديدن وي همراه فرزند متعجب شده، به وي مي گويند: «يا أُخْتَ هارُونَ ما كانَ أَبُوكِ امْرَأَ سَوْءٍ وَ ما كانَتْ أُمُّكِ بَغِيًّا» اى خواهر هارون، پدرت مرد بدى نبود و مادرت [نيز] بدكاره نبود. حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا مريم در اين خطاب به خواهر هارون تعبير شده در حاليكه مريم برادري نداشته است؟ در روايتي آمده، پيامبر اسلام مغيره را به سوي نجران فرستاد. جمعي از مسيحيان به او گفتند: مگر شما در كتاب خود نمي خوانيد: "يا أُخْتَ هارُونَ"؛ اگر منظور از هارون برادر موسي است، ميان مريم و هارون فاصله زيادي است. مغيره از پيامبر سوال كرد. پيامبر اكرم(ص) فرمود: چرا در پاسخ آنها نگفتى كه در ميان بنى اسرائيل معمول بوده كه افراد نيك را به پيامبران و صالحان نسبت مى ‏دادند.[1]  بنابراين نام گذاري به نام پدران درميان بني اسرائيل چيزي معمول بوده، بويژه نام كسي مانند هارون كه بزرگ قوم خود بوده و جايگاه ويژه اي در ميان بني اسرائيل داشت و نخستين رئيس كاهنان فرزندان لاوي، بزرگترين قبيله بني اسرائيل بود.[2] هم چنين حضرت مريم از طرف مادر به خانواده كاهنان برمى ‏گردد، كه از نسل هارون و عمران هستند. در انجيل، اليزابت‏ همسر زكريا كه خاله مريم مي شود، از نسل هارون معرفي شده است. عبارت انجيل اين است: «كاهنى بود به نام زكريا، از دسته «ابيّا» [خدمتگزاران خانه خدا]، و زنش از خواهران هارون و نامش «اليزابت» بود». بنابراين مريم از طرف مادر به هارون فرزند عمران منسوب است.

در نتيجه مي توان گفت خانواده عمران يك موجوديّت واحد دارد كه در برابر آن، خانواده ابراهيم يعنى اسماعيل، اسحاق و ديگر كسانى كه بى ‏واسطه از آن مى‏ باشند، به ويژه يعقوب و پسرش يوسف قرار دارد.[3] بنابراين مريم از نظر نسب به عمران، پدر هارون و موسي مي رسد، به همين دليل نسبت بالاي مريم را به رخ او كشيدند و گفتند اي خواهر هارون، نه پدرت مرد بدي بود و نه مادرت بدكاره! چنان چه به فردي از بني هاشم گفته مي شود: اي برادر هاشم.[4] طبق اين دو نقل كاملا صحيح است كه مريمي كه خود از نسل پيامبران است و نسب وي به عمران مي رسد هم به دليل پاكي و هم بدليل نسبي به هارون و عمران نسبت داده شود.  چرا كه هم از نسل ايشان است و هم در پاكي مانند ايشان مي باشد.

پي نوشت: [1] . تفسير نور الثقلين، عروسى حويزى عبد على بن جمعه، انتشارات اسماعيليان، قم، 1415ق،  ج‏3، ص: 333 [2] . نقد شبهات پيرامون قرآن كريم، محمد هادي معرفت، ترجمه حسن حكيم باشي و ديگران ،ص115 [3] . دفاع از قرآن در برابر آراى خاورشناسان، عبد الرحمن بدوى، ترجمه سيد حسين سيدى‏، به نشر، ص250-249 [4] .نقد شبهات پيرامون قرآن كريم، محمد هادي معرفت، ترجمه حسن حكيم باشي و ديگران، ص113

تعداد بازدید از این مطلب: 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ شناخت دشمن خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود